NO/MAS/SACRE

:
:

Foto: Rubén Expósito Diaz

V plesni predstavi NO/MAS/SACRE, ki jo je režiral Reinaldo Ribeiro v sodelovanju s plesalko Aymaro Parola in pianistko Leo Petra, ne bomo izgubljali moči na lahnih, praznih klepetih. Ravno nasprotno, to je delo, ki skoči naravnost v jedro problema: direktno zavzame pravico do jeze, virtuoznosti in “... ekscesa, krasnega ekscesa. Osvobajajočega ekscesa, ekscesa, ki osvetljuje družbeno represijo.” (Angelica Liddell)

Kar se sprva morda zdi kot klasičen trikotnik – klavir, pianistka in ples – se nemudoma sprevrže v bleščeč ritual ludizma, groteske in transgresije. V svojem bistvu postavlja NO/MAS/SACRE v ospredje raziskovanje obstoja oziroma življenja na zadnjih mejah človeškega telesa, kjer gibanje in zvok nenehno in vsakič znova predelujeta norme in pravila v situaciji srečanja z njimi.

Te napetosti in trenja, ki jih spodbujajo pereči problemi sodobnosti, se prikazujejo kot silovit vir afekta in turbulenc. Izjemna angažiranost, ki jo sprožajo, še posebej poudarja pomen dela, kot je NO/MAS/SACRE, prežetega z zavzetostjo ter dekolonialno in feministično perspektivo.

***

Koncept, režija, koreografija: Reinaldo Ribeiro
Izvedba, koreografija: Aymará Parola
Izvedba in glasba: Lea Petra
Dramaturgija: Ida Daniel
Oblikovanje luči: Alfredo Díez
Kostumografija: Miguel Olmeda
Scenografija: Víctor Colmenero
Umetniška podpora: Carolina Mendonça, Elke Van Coprnhout
Produkcija: Beatriz Bello
Zvok: Andrés Cabrera
Grafika: Noelia Varietti
Zahvale: Sabina Scarlat, Milan Herich, Dario Barreto
V sodelovanju s/z: FAM Festival, Garage 29, Culture Moves Europe, LundyNamite, Centro Coreográfico de La Gomera (La Gomera) Por Asalto -TEA (Tenerife), Última Vez (Brussels), A two dogs company (Brussels), Auditorio Capitol (Tacoronte), Theater140 (Brussels)
S podporo: Cabildo de Tenerife, ICDC- Instituto Canario de desarrollo Cultural, Generalitat de Catalunya, Instituto Ramon Llull