Kuratorska ekipa se praviloma vedno navdušuje nad razširjenim pojmovanjem koreografskega dela (proizvodnje), ali če zaznava lastnosti koreografskih postopkov, oblik in utelešenj v delih drugih umetniških medijev, disciplin in praks. Tovrstna dela redno umeščamo v program, saj destabilizirajo naše ustaljene predstave o tem, kaj naj bi bilo koreografsko ali plesno delo.
Eksperimentalni film Ne misli, da bo kdaj mimo skladatelja, glasbenika, kuratorja in vsestranskega umetnika Tomaža Groma smo po ljubljanski premieri nemudoma uvrstili v letošnji program. Film je ustvarjen s postopki »plesa za kamero«, kadri evocirajo izrazito prisotnost telesa, ki ga je posnelo (četudi se snemalec ne pojavi, ima v filmu glavno vlogo), kinetična dinamika kadrov na gledalčeve čute deluje kot koreografija (izrazito kinestetično), struktura filma pa tako močno zavrtinči metabolizem, da se začne vse vrteti okoli svoje osi. Prav slednji učinek ta eksperimentalni film prenese na eksistencialistično raven oziroma v Beckettov brezizhodni univerzum, v katerem je čas zastal ali pa se premika proti svojemu neizbežnemu izničenju. Izjemen primerek kinematične koreografije.
***
Avtor: Tomaž Grom
Pomočnica pri montaži in producentka: Špela Trošt
Zahvala: Kristian Božak Kavčič (nasveti pri montaži), Lea Aymard (nasveti pri barvnih korekcijah)
Distribucija: Zavod Sploh
Organizacija: Kino Šiška in NDA Slovenija
Trajanje: 75 minut