Rebellious KITCH Controversy je nenehno obsedena s politiko. Politični potencial išče vsepovsod, v tem, kako pijemo kavo, kakšno hrano imamo radi, kakšno frizuro nosimo ali pa s kom fukamo. Seveda ga pogosto najde tudi v estetiki drag in kvir. Kaj je bolj politično kot burleska, kabaret, ekstravaganca idr., ki izpostavljajo užitek in zabavo namesto resnobnega iskanja in uprizarjanja »smisla«, igrivo telesnost namesto »ideje« ter obskurnost in banalnost namesto kulturnih in splošno družbeno sprejemljivih vzorcev? In kaj je bolj emancipatorno kot zamejitev lastne identitete skozi preizpraševanje normiranih spolnih vlog, ki generirajo hierarhičnost v patriarhalni kapitalistični družbi, kar neizogibno odpira tudi vprašanja rase in razreda? Rebellious KITCH Controversy je ponovno zaneslo v teoretiziranje, to ima v krvi. Najbrž jo bo še kdaj. A takoj, ko bo pokazala joške, bo vse normalno in spet je ne boste jemali tako smrtno resno. Predstavila bo Vaginal Davis, Divine, Liad H. Kantorowicz in primere iz prakse Tatov podob.
***
Lana Zdravković je raziskovalka, publicistka, politična aktivistka, producentka in performerka (ne nujno v tem vrstnem redu). Diplomirala je iz primerjalne književnosti in sociologije kulture na Filološki fakulteti Univerze v Beogradu in doktorirala iz filozofije na Fakulteti za podiplomski študij Univerze v Novi Gorici s tezo Politika emancipacije: misel-praksa militantnega subjekta.
V svojem delovanju neguje sinergije med teoretičnim, aktivističnim in umetniškim pristopom. Strastno se spopada s premišljevanjem moči prezentacije in ekscesa reprezentacije ter potenciala subverzivnosti umetniškega dela.
Številne projekte je izvedla samostojno ali kot del umetniškega tandema Kitch (od leta 1999). Je tudi soustanoviteljica zavoda za umetniško produkcijo in raziskovanje Kitch (od leta 2006). Kot Rebellious KITCH Controversy sodeluje v kolektivu tehnoburleske Tatovi podob (od leta 2013). V letih 2015, 2016 in 2017 pa je sodelovala v VN Labu, laboratoriju za uprizarjanje Vie Negative.