To ni ulični plesni dvoboj, prej dvoboj med dvema telesoma in mnoštvom ljudi, boj za vidne in nevidne plasti teles, pri katerih je ples zgolj sredstvo za stopnjo čutne intenzivnosti, ki ponavadi čas spreminja v zgodovino in mnoštva v skupnosti, tovarna sanj, ki se proizvajajo na trdih tleh.
Izgubljeni delci, plesni duet Thiaga Granata and Sylvaina Huca, nas z natančno organiziranimi gibalnimi dejanji, teksturami, dinamikami in kvalitetami nekega razmerja izpostavlja izkušnji amnezije in postopkom spominjanja, ki ne pripeljejo do obnove. Koreografija nas ves čas zadržuje na pragu nečesa, kar je tik pred nami, a vendarle prikrito, izgubljeno, pozabljeno ali potlačeno, čeprav daje vtis očitnosti. Koreografija sesa asociacije, ne da bi jim dovolila, da dosežejo raven označenega: raven kraja, dejanj in identitet, saj vsi ostajajo v svojih negativih, nedostopni ali zgolj sledljivi. Ne da bi zahajal v gledališče, se zdi, da se duet s svojim plesnim instrumentarijem zadržuje na nulti stopnji pripovedi. »Izgubljeni delci nas povabijo v koreografski prostor pojavov in izginotij nekega sveta, ki ga je čas pozabil. Z ritualno dramaturgijo, ki jo lomijo prekinitve, raztrganine in poprave, telesi aktivirata občutek za skupno, da bi obnovila politično in transformativno moč pozornosti. Z metronomsko natančnostjo oblikujeta svoj odnos preko dinamik, telesnih stanj, dogodkov in drugih nevidnih lastnosti. Kemija tega občutljivega srečanja postane nenavadna in posebna krajina,« zapišeta avtorja. Če bi Bernard-Marie Koltès iz onstranstva dobil svoje prvo koreografsko naročilo, bi naredil Izgubljene delce.
***
Koncept, koreografija, nastop: Sylvain Huc in/and Thiago Granato
Asistenca koreografa: Sandro Amaral
Svetovanje za gib: Mathilde Olivares
Zunanje oko: Elena Lecoq
Oblikovanje svetlobe: Julien Appert
Glasbeno razodetje: Matthew Herbert, Ostanki / Remains by Volker Bertelmann (Hauschka)
Montaža zvoka: Bernard Lévéjac
Produkcija: Mélina Ferre
Trajanje: 55 min
Opozorilo: v predstavi se uporablja stroboskop.