Druge kože: Savana Session

:
:

Foto: Arhiv Festival uprizoritvenih praks

V Savana Session vas Nhandan in Davide povabita, da ste z njima kot sta ona en z drugim: en poleg drugega. To prenašata tudi na material, načine dela, gibe, zvok, glasbo, ples, koreografijo, ki stojijo en poleg drugega. In čeprav povsem razprejo svojo krošnjo, tako kot v savani, še vedno ostane dovolj prostora za vašo domišljijo in vaše doživljanje.

Druge kože so praksa, ki predlaga, da se prakse medsebojno oblačijo. Pri tem sledi osnovnim postavkam Drugih kož, ki pravijo “Dotik je oder. Ples je obleka. Druge kože so modna revija kolekcij tovrstnih oblek.”. Druge kože bodo oblekle Savana Session in Savana Session bodo oblekle Druge kože

***

Pulziranje bobnov reže čas na milimetrske rezine, ga s tem suspendira, utekočini. Pulziranje se širi prečno čez plasti telesa, prostora v telesu in zunaj njega, izostruje čustva, geste in dejanja. Na tanko diham, ostanem brez diha. Močna svetloba, kot da so jo ustvarile vizije.

Ena oseba sovzpostavlja pulziranje s telesom v gibanju medtem ko igra na bobne, telo samo postane inštrument, ki igra na drug inštrument, tj bobne.

V praznem središču zvočnega vrtinca se v telesu druge osebe sovzpostavi pulziranje z ritmični gibalnimi impulzi, vzdušja zvoka pa obarva dih in čustva, izražena v telesu. To telo povratno vpliva na razvoj zvočne partiture, ki se razvija v realnem času v interakciji med izvajalcema, jo usmerja.

Instrumenti so torej bobni in gibajoče se telo. Bobnarjevo ozadje je umeščeno v žanr metala, elektronike, postindustriala, noisea, ambienta in drum’n’bassa. Delo z gibom pa izhaja iz uprizoritvene improvizacije in iz sodobnega plesa.

Pulziranje izhaja iz živega tkiva dogodka pri čemer ne postavljamo vnaprej zaprte strukture ali vnaprej določenih funkcionalnih odnosov, temveč pustimo, da se forma delno pojavi kot manifestacija načel, ustaljenih v jeziku vsakega od naju..