"Figura je nekakšna operna arija; tako kakor arijo razpoznamo, jo memoriramo in jo manipuliramo skozi njen incipit /.../, tako tudi figura nastane iz gube jezika (kakšnega verza, refrena, kantilacije), ki jo oblikuje v senci." (Roland Barthes)
koda L je nova sodobna opera, ki se izhodiščno naslanja na postulate Fragmentov ljubezenskega diskurza francoskega filozofa Rolanda Barthesa. Pri nastajanju avtonomne umetniške stvaritve sta bili zlasti ključni Barthesovi misli o operni ariji, ki nastane iz gube jezika in o samotnosti ljubezenskega diskurza. Okrogla miza bo razprla nekatera temeljna vprašanja ustvarjanja sodobnega opernega dela ter postopek nastajanja kode L tako v luči sodobnih uprizoritvenih praks kot tudi interpretacije Barthesovih Fragmentov: ali je ljubezenski diskurz res samoten?
Na pogovoru bodo sodelovali: skladatelj Milko Lazar, režiser in scenograf Rocc, glasbeni vodja in dirigent Marko Hribernik, sopranistka Urška Arlič Gololičič in avtor spremne besede h knjigi Zdenko Vrdlovec. Pogovor bo vodila libretistka in dramaturginja Eva Kraševec.