koda L je operni projekt slovenskih ustvarjalcev, ki delujejo v mednarodnem prostoru na različnih umetniških področjih. Nastal je po navdihu knjige Fragmenti ljubezenskega diskurza francoskega filozofa Rolanda Barthesa (1915–1980). Gre za eno najizvirnejših obravnav ljubezni, ki ljubezenski diskurz v sodobnem času interpretira kot »izjemno samoten«. Z metodo povezovanja izbranih čustvenih stanj z arhetipskimi ljubezenskimi motivi iz književnosti, filozofskih del in iz vsakodnevnega življenja novonastalo operno delo sledi Barthesovemu principu, a se od njega tudi oddaljuje v svet samostojne umetniške stvaritve. koda L tako na široko razpira svetove ljubezni in jo v njenem večnem hrepenenju prek različnih figur tudi usmerja in vodi. Skorajda vsaka operna tema posega na ljubezensko področje, zato je novo glasbeno-scensko delo na poseben način posvečeno prav operi, ki dosega skladnost in lepoto v prepletu vseh umetniških zvrsti.
- Eva Kraševec in Rocc
Glasba: Milko Lazar
Libretistka in dramaturginja: Eva Kraševec
Glasbeni vodja in dirigent: Marko Hribernik
Režiser in scenograf: Rocc
Oblikovalka videa: Nataša Prosenc Stearns
Koreograf: Lucas Zuschlag
Kostumografinja: Belinda Radulović
Oblikovalec svetlobe: Jasmin Šehić
Lektorica: Nevenka Verstovšek
Zborovodja: Željka Ulčnik Remic
Koncertni mojster: Gregor Traven
Avtor in izvajalec glasbe na posnetkih: Razal Oklim
Asistent dirigenta: Dominik Steklasa
Asistentka režiserja: Irena Svoljšak
Asistent režiserja (študijsko): Luka Marcen
Asistentka koreografinje: Bernarda Popelar Lesjak
Korepetitorici: Irena Zajec, Irina Milivojević
Korepetitorica zbora: Marina Đonlić
Šepetalca: Dejan Gebert, Urška Švara Kafol
Nastopajo:
1. Fragmenti: ženski zbor
2. Orfejski mit: Nuška Drašček Rojko
3. Simpozij: Matej Vovk
4. Arhetip: Urška Arlič Gololičič
5. Romantični mit: Robert Vrčon
6. Izpolnitev: Mirjam Kalin
7. Liberté: Nuška Drašček Rojko, Matej Vovk
8. Philia: ženski zbor z Višnjo Fičor
9. Lamento: Martina Zadro
10. L: Martina Zadro, ženski in moški zbor
Krstna izvedba