Pravzaprav naj bi bil naslov njegove isti čas nastajajoče drame Eksorcizem. In v Kdo se boji Virginie Woolf?, legendarnem afterpartyju Marthe, Georgea, Nicka in Honey, govori o "izganjanju": po krstni uprizoritvi v New Yorku leta 1962 je delo obveljalo za klasiko, hkrati pa še vedno ostaja svojevrstna kritika (ameriške) družbe in institucije zakona oziroma njegovega pojmovanja v družbi.
Po končanem uradnem slavju Martha brez vednosti soproga Georgea povabi v goste Nicka, novega profesorja biologije, in njegovo soprogo Honey. George, docent zgodovine na tamkajšnji fakulteti, še predobro pozna ženine družabne igre. Kot rektorjeva hči ima Martha moč in vpliv ter obožuje igranje s tujimi čustvi. Toda ta večer se vse odvija drugače, igra se intenzivira in ubira čudna pota.
Že v uprizoritvah Grenke solze Petre von Kant in Hedda Gabler se Martin Kušej posveča temnim in temačnim igram odnosov finega meščanstva. Zanimajo ga predvsem pred pričami izvajani sodobni čustveni dvoboji, ki prizadenejo protagoniste globoko v dušo in srce.