Vsi imamo soseda, sostanovalko, prijatelja ali sodelavko, ki se nam zdijo posebni, nenavadno posrečeni, skrivnostno vznemirljivi, privlačno premaknjeni. V predstavi Več kot 2 Gonzalo Piñán in Paula Galimberti oživljata tovrstne like, ki skozi utelešanje in bivanje pripovedujejo svoje najbolj intimne zgodbe, stvari, ki se dogajajo le za zaprtimi vrati njihovih domov. Pridite in ustvarjalca navdahnite z ljudmi, s katerimi ste se srečali v dvigalu vašega bloka, v garaži, na vhodu v hišo ali ste si z njimi delili stanovanje. Morebiti pa bivajo v vas in ste jih pripravljeni obiskati. Dobrodošli v novi soseski!
Paula Galimberti je igralka, improvizatorka, režiserka in pedagoginja. Študirala je na Igralski šoli Cristine Rota v Madridu in se dodatno izobraževala pri Jordanu Bayneu. Poklicno je dejavna od leta 1996 in deluje predvsem na relaciji Madrid – Berlin, kjer trenutno živi. Je ustanoviteljica in soustvarjalka impro zasedbe Jamming v Madridu, v Berlinu pa sodeluje s skupinama Esimpro in Esimprocine ter v duetu z umetnico Inbal Lori. Predstava Več kot 2 je njeno najnovejše delo, prvič uprizorjeno na Golem odru.
Gonzalo Piñán je član berlinske zasedbe ESIMPRO ter ustanovitelj in umetniški vodja šole improvizacije ESIMPROEscuela, ki deluje v Berlinu od leta 2013 v angleškem in španskem jeziku. Je igralec, glasbenik in skladatelj, po osnovni izobrazbi pa psiholog. Gledališka in improvizacijska znanja in izkušnje je pridobil v delu z gledališči in umetniki El Club de la Impro, Die Gorillas, Quinto Parpadeo, Al Tran Trán Impromusical, Paula Galimberti, David Razowsky, Tim Orr, Inbal Lori, Carmelo Leotta in Camilo Edwards. Po selitvi v Berlin je aktivno soustvarjal tamkajšnjo špansko govorečo umetniško skupnost.
Goran Završnik se po treh letih osnovne glasbene šole nikoli ni vrnil nazaj. Nato je odkril sintetizator z veliko gumbki in vse je postalo spet zabavno. Zdaj, po tridesetih letih, igra z nekaterimi najbolj zanimivimi impro posamezniki in skupinami doma in v tujini. Spremlja dogodke, kakršni so Improvizirana popevka v Ljubljani in Gradcu, Moment! festival na Dunaju, ali Improvention v Canberri. Poskuša pritisniti pravi gumb ob pravem času, ne da bi preveč motil vsemogočne igralce na odru. Pravijo, da je najboljša glasba za spremljavo tista, ki je ne slišiš. Ampak včasih mora biti tudi spremljevalni glasbenik glasen in na prvem mestu. Od pank pevca in klaviaturista v šolskem bendu jugoslovanske ljudske armade do najmočnejšega (110 kg) impro spremljevalnega glasbenika. Živi za kamniško smodnišnico, včasih pa igra tudi orgle v cerkvi. Zaničniški.