Kaj se zgodi z Ukročeno trmoglavko, če poskusimo odpreti drugačen fokus in se ne ukvarjamo toliko z ukročenostjo (kot poročno konvencijo) in trmoglavostjo (kot nesmiselno samovoljo)? Vračamo se v okvir, v katerem se razkrivata prevlada želje in vztrajnost ideje romantične ljubezni dveh neenakovrednih in neizpolnjenih polovic, ki tvorita idilično celoto (Katarina + Petruccio, Bianka + Lucentio). Izhajamo iz igre odnosov moči, za katere se zdi, da iz njih ni povratka in so edini referenčni/relevantni. Ali ni morda tudi to, kar počnemo in kar se gremo, četudi pogosto ne vemo, kaj bi to bilo, eno tako stremljenje k izpolnitvi? Ali ni v tem sled nekakšne romantične predstave tvorjenja berljivih pomenov? In ali ni v tem slepilu proizvodnje zaokroženega smisla, v tem, kar delamo, prisoten tudi določen užitek?
AGRFT
Sezona 2017/2018
:
:
26. 1. 2018,
AGRFT, Mestno gledališče ljubljansko
Režija: Nina Ramšak
Prevajalec: Milan Jesih
Dramaturg: Rok Bozovičar
Scenografka: Nina Rojc
Kostumografka: Rosana Knavs
Mentorji
Dramska igra in gledališka režija: doc. Nataša Barbara Gračner in izr. prof. Sebastijan Horvat
Scenografija: izr. prof. mag. Jasna Vastl
Kostumografija: red. prof. Janja Korun
Jezik in govor: asist. dr. Nina Žavbi Milojević
Produkcija VII. semestra dramske igre, AGRFT
Nastopajo: Lina Akif, Borut Dolšak, Matic Valič, Beti Strgar, Lovro Zafred, Blaž Popovski in Timotej Novaković