Mladi ansambel Batsheva (Batsheva The Young Ensemble) je leta 1990 ustanovil Ohad Naharin, ko se je skupini Batsheva Dance Company pridružil kot novi umetniški vodja, in to v želji negovanja ustvarjalnih procesov, mentorstva mladim plesalcem in razvijanja mladega izraelskega občinstva. Edinstveni koncept ansambla zajema koreografsko podporo, strogo plesno urjenje in gostovanja. Zaradi dvoletne časovne omejenosti programa ansambel zaznamuje globoka čustvena predanost. Plesalci si želijo iz izkušnje kar največ iztržiti, izpopolniti lasten plesni izraz in pustiti osebne sledi na Naharinovih koreografijah.
To tokrat nagrajuje še najnovejše delo njegove sodelavke in tudi znanke velikega odra Gallusove dvorane, plesalke in koreografinje Sharon Eyal, ki je v abonmaju Veličastnih 7 gostovala leta 2018 s projektom Ljubezen, poglavje 2. Naharinovi sta prvi koreografiji, George & Zalman iz leta 2005 in Black Milk iz 1990, omogočata pa vpogled v začetke njegovega ustvarjanja in delujeta kot izhodiščni točki, iz katerih sta se pozneje razvili njegovi posebni avtorski tehnika in slog, ki ju zaznamujejo »osupljivo fluidne okončine in hrbtenice, globoko utemeljen gib, eksplozivni izbruhi in vitalnost, ki gledalca zgrabi za ovratnik.« Njegovi plesalci ne vadijo pred ogledalom, kar jim omogoči odmik od samokritičnosti in občutenje giba globoko v sebi.
Moška ekipa iz prvega in ženska iz drugega se v tretjem delu združita. Pogled (The Look) Sharon Eyal izhaja iz Gandijeve izjave: »Nihče me ne more raniti brez mojega privoljenja.« V izvedbi Mladega ansambla Batsheva prinaša tisto, kar od Sharon pričakujemo in s čimer nas je navduševala že ob prvem obisku. Je temno in čudovito potovanje po svetu nočnih klubov ter na oder postavlja hipnotičen in samobiten jezik giba … nov in inovativen ples, ki te povsem posrka vase. Senzacionalen je.