Shakespearov Kralj Rihard III., izjemna in silovita politična igra, je zgodba o ambicijah, oblastiželjnosti, moči in želji po prevladi. Kralj Rihard III. je veliko gledališko delo, zahtevno ne samo zaradi kompleksne dramaturške spirale in večplastnosti odnosov, ampak tudi zaradi čustvenih pasti, ki nam jih nastavlja angleški bard.
Shakespearov Kralj Rihard III., ta odlična in silovita politična igra, je zgodba po uveljavljanju, oblastiželjnosti, moči in želji po prevladi. V gledališču Gavella jo uprizarjajo v novem prevodu Andyja Jelčića in po zamisli režiserja, ki je režiral tudi Sen kresne noči, eno najuspešnejših uprizoritev v zgodovini omenjenega gledališča. Kralj Rihard III. je veliko gledališko delo z zapletenimi sorodstvenimi labirinti ter zahtevno besedilo ne samo zaradi zapletene dramaturške spirale in večplastnih odnosov, ampak tudi zaradi čustvenih pasti, ki nam jih nastavlja angleški bard. Zgodbo spremljamo ob besedah antijunaka, čigar ravnanje je vse prej kot moralno, hkrati pa gre za človeka osupljive bistroumnosti, prodornega duha in izjemnih opazovalnih sposobnosti, zato ga kar težko razumemo, ko spremljamo dogajanje (tudi) z njegovimi očmi. Lordi in kraljice ter vojvode in morilci tkejo vznemirljivo in napeto fabulo ter na oder prinašajo svet, v katerem je človek človeku najprej volk in šele nato brat, sin, prijatelj, ljubimec …