Plesna predstava.
Navdih celovečerne predstave Zavoda EN-KNAP z naslovom Hidra sta režiser Sebastijan Horvat in dramaturg Milan Ramšak Marković našla v bogatem dramskem besedilu Cement, avtorja Heinerja Müllerja.
Plesna predstava Hidra je epilog trilogije Cement, ki sta jo zgoraj omenjena avtorja predstavila v Zagrebu, Beogradu in Ljubljani. Te tri gledališke predstave, ki sta jih avtorja pripravila v enem letu, je navdihnilo Müllerjevo besedilo Cement in predstavljajo tri raznolike pristope k podobnim tematikam, kot so: odnos med intimnimi in družbenimi razmerji, ljubeznijo in revolucijo, nedokončan proces emancipacije, politika spomina. Istih tem se dotakne tudi predstava Hidra, ki pa izhaja iz istoimenskega odlomka besedila Cement. In čeprav omenjenega odlomka ni bilo moč najti v besedilni obliki v trilogiji gledaliških predstav, je ravno ta izjemnega pomena ne le za vsako od treh predstav, temveč tudi za cikel kot celoto. V tem odlomku, ki bi ga danes prehitro opredelili kot postdramskega, lahko prepoznamo odmev težav, s katerimi se je nemški književnik in režiser Heiner Müller zagotovo soočal v času zgodovinske mrtve točke, na kateri je bil svet pred padcem berlinskega zidu. Na eni strani se razkriva skoraj popolna kontinuiteta družbene elite iz časa nacizma – razcvet neona, finančnega sektorja in bombnih preprog kot napoved časa, v katerem živimo danes –, na drugi strani pa mit o socialističnem junaku delavskega razreda in revolucije.