Letošnji festival gradi most med različnimi generacijami, spodbuja njihovo sodelovanje, jih povezuje ter ponuja prostor za izmenjavo znanja in izkušenj.
Kot so zapisali pri Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti (JSKD), mladi plesalci lahko veliko pridobijo, če se učijo iz plesne zgodovine. Ples se tako kot vse druge oblike umetnosti razvija in njegove korenine so globoko zasidrane v njem. S spoznavanjem plesnih del iz preteklosti lahko mladi razumejo temelje giba, filozofije in različnih pristopov, ki so oblikovali današnji plesni svet. Starejši plesalci, katerih telesa nosijo milino izkušenj in modrost, lahko mladim plesalcem nudijo napotke, kako se v celoti vživeti v svoje gibe.
Prebujanje, Povezovanje, Prepletanje, Valovanje in Soplesanje so naslovi posameznih sklopov plesnih miniatur, ki sporočajo, da se ples razvija in hkrati spoštuje svojo preteklost.
Poleg petih programov plesnih miniatur bo festival ponudil še tri predstave. Predstava Ono preizprašuje negotovo prihodnost, predstavi I-Open in Okamenela pa črpata iz preteklosti in iz ljudskih pripovedk. Predstava I-Open je bila ustvarjena za otvoritev svetovne konference daCi z naslovom I-Body, I-dance, kjer I poudarja bistvo sodobne plesne ustvarjalnosti - improvizacijo, imaginacijo, inteligenco, vključevalnost, interdisciplinarnost, identiteto.
Na program festivala sta tudi pogovora z Ann Papoulis in Jasno Knez. Prva se med drugim lahko pohvali s sodelovanjem z legendarnim Merceom Cunninghamom. Čas, ki ga je preživela pri Cunninghamu, je oblikoval njeno razumevanje gibanja, prostora in odnosa med plesom in glasbo. Druga je učenka Žive Kraigher. Kot pravi, je o plesni dediščini dobro imeti "malo pojma in kaj vedenja o njej", so zapisali pri JSKD.
V sklopu festivala bodo prikazali še film mlade plesalke, koreografinje in filmske režiserke Enye Belak 25 let Aerowavesa, ki se potopi v zgodovino pionirske plesne mreže Aerowaves ter osvetljuje njeno vlogo pri razvoju sodobnega evropskega plesa.