Kot so zapisali v Gledališču Glej, Kurirano avtorstvo preizprašuje etično dolžnost družbe, ki ji prepušča odločitev, ali bo delo moralno spornih ustvarjalcev uničila ali ne.
Performativ je nastal v sklopu mednarodnega izobraževalnega programa Boundary Crossing, katerega namen je nuditi uveljavljajočim umetnikom kakovostno in edinstveno neformalno izobraževanje ter umetniško rezidenco v tujini. Program poudarja delo v mednarodnem kolektivu, delovanje v večjezikovnem prostoru ter interdisciplinarno ustvarjanje, katerega pomanjkanje čuti in si želi vsak umetnik, katerega delo želi segati onkraj meja Slovenije.
Boundary Crossing v letu 2023 ponovno poteka v sodelovanju s priznanima umetniškima akademijama HKU iz nizozemskega Utrechta in Kadir Has iz turškega Istanbula. Program je sestavljen iz kombinacije predavanj, evalvacij, pogovorov ter ustvarjalnega dela v prostoru. Projekt vodijo mentorji iz profesionalnega gledališkega okolja ter akademskega sveta iz vseh treh držav. V Sloveniji so to Marko Čeh, Anja Pirnat in Barbara Poček s strokovno podpore Inge Remeta.
Nina Goropečnik deluje v polju vizualne in performativne umetnosti, kjer jo zanima procesualnost in preizprašuje odnose med vidnostjo in gledalko. Zaključila je magistrski študij na oddelku za kiparstvo akademije za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Z Reo Vogrinčič soustvarjata platformo Pita Projekt, ki je bila med letošnjimi nominirankami za nagrado skupine OHO. Je članica študentske pop-up Galerije 7:069 in vizualno-glasbenega kolektiva MATERE.
Vizualna umetnica Đejmi Hadrović končuje doktorski študij filozofije na dunajski akademiji lepih umetnosti. Leta 2022 je prejela nagrado skupine OHO, osrednjo nacionalno nagrado za mlade vizualne umetnike v Sloveniji. Pred tem je bila prejemnica nagrade mesta Dunaj. Ustvarja kratke filme, video umetnine, fotografije, performanse in instalacije. Njena dela se s konceptualnim pristopom navezujejo na postkolonialno teorijo, avantgardno ali postmoderno umetnost, in prikazujejo, kako se življenje širi prek lastnih subjektivnih meja ter pripovedujejo o učinkih globalne kulturne interakcije v drugi polovici dvajsetega stoletja.
Katja Markič je dramaturginja, dramatičarka in gledališka ustvarjalka ter prejemnica nagrade za mladega dramatika 2015. Kot dramaturginja in pogosto soavtorica koncepta in besedilne predloge je ustvarila predstave Krik: Prvi glas (avtorski projekt v razvoju), Življenje je sen (SNG Drama Maribor, režija Dragan Živadinov), Utopia, Arheologija raja in Grenki sadeži pravice (SNG Drama Ljubljana, režija Jan Krmelj). Zanima jo avtorsko in snovalno gledališče. Je ena izmed soustanoviteljev umetniškega kolektiva REAKTOR.
Prva premiera in javna predstavitev njihovega izobraževalnega procesa je bila ob zaključku programa konec maja v K2 Contemporary Art Center v Urli v Turčiji, so še sporočili iz Gledališča Glej.