Na delavnici bomo gib izkusili kot tudi analizirali skozi vaje, ki bodo vključevale počitek, dotik, majhne gibe in ples v prostoru, bodisi individualno, s partnerjem ali v skupini, pri čemer se bomo naslonili na teoretična in praktična znanja o telesu v gibanju. Čeprav bomo uporabljali jezik fiziologije, somatičnih znanj in plesa, bomo k delu pristopili skozi praktične posledice teh spoznanj. S pomočjo improviziranih in vnaprej definiranih nalog bomo prepletli in raziskali fiziologijo, somatične principe in ples. Raziskava giba se bo osredotočila na stične točke in povezave med plesnimi in somatičnimi principi, kjer se informacije iz enega polja nanašajo na drugega, specifično ali kot posledica.
Način, kako bomo pristopili h gibanju, izhaja iz prepleta formalnega univerzitetnega študija plesne kineziologije, fiziologije gibanja ter modernega plesa in več kot dvajsetletnega praktičnega raziskovanja na področjih ideokinezije, Body Mind Centeringa, Alexander tehnike, Laban-Bartineff in Feldenkrais metod, kontaktne improvizacije in različnih release tehnik. Praktično in teoretično delo bo osredotočeno na vprašanja, kot na primer, kako je telo notranje povezano oziroma kaj pomeni njegova celovitost, še posebej pa se bomo posvetili vprašanju, kako so različni deli telesa povezani skozi fascijo, mišice in skelet. Naš cilj bo učinkovito, zavestno in izrazno gibanje. Tovrstne ideje raziskujejo številne prakse, ki se posvečajo integraciji centra in periferije, razmerjem telesa do gravitacije in lahkotnosti, kot tudi različne študije spinalnih in refleksnih gibalnih vzorcev.
Vincent Cacialano se je izobraževal na področju modernega plesa pri Alwinu Nikolaisu, Ericku Hawkinsu, Debri Riley (Dunn), Marthi Curtis (Koner) in Chrisu Burnsideu (Lewitsky) ter kot plesalec pri Meg Harper (Cunningham) in Sharon Kinney (Taylor). Dokončal je magistrski program iz plesa na področju kompozicije in teorije gibanja in postavitve telesa, med študijem je bil tudi štipendist Univerze George Washington. Iz plesa in koreografije je diplomiral na Univerzi Virginia Commonwealth, kjer se je izobraževal tudi na področjih igre in odrskega glasu. Oba univerzitetna programa je končal z odliko.
Trenutno sodeluje s Katie Duck v okviru Duck Projects in z dr. Sharon Smith (Gob Squad) v The Blue Stocking Social Club. Kot performer je sodeloval v projektih v Združenih državah, Veliki Britaniji, Italiji, Nemčiji, Franciji in na Nizozemskem, ki jih podpisujejo Susan Rethorst, Thomas Lehman, Ria Higler, Maida Withers, Allesandro Certini, Ctharlotte Zerbey, Katrina Brown, Lesa McLaughlin, Sharron Wyrrick, Anno Dijkstra in Max Factory.
Vincent je predavatelj in programski vodja na Univerzi Manchester Metropolitan (od leta 2006) in član uredniškega in svetovalnega odbora pri časopisu The Dance and Somatic Practices Journal (od 2008). Na področju visokošolskega izobraževanja je aktiven že od leta 1993. V obdobju od 1993 do 2006 je učil na programih School for New Dance Development in Jazz Theatre and Modern Dance v okviru The Amsterdam School of the Arts. Je tudi član umetniškega vodstva šole The School for New Dance.
Leta 1995 je s Katie Duck (Groupo) in Michaelom Schumacherjem (Forsythe) ustanovil Magpie Music Dance Company. Skupina Magpie je delovala po principu sodelovanja, bila je redno financirana, svoje instantne kompozicije pa je predstavila na Nizozemskem, v Severni in Južni Ameriki, Aziji in Avstraliji. V okviru sodelovanj z Magpie je Vincent sodeloval z ustvarjalci kot so Steve Paxton, Nancy Stark Smith, Kirstie Simpson, David Zambrano, Pauline DeGroot, Benoit Lachambre, Julian Hamilton, Misha Mingleburg, Andy Moore, Han Benick, Michael Moore in Mary Oliver.
Kotizacija znaša 65€ in jo je potrebno poravnati pred pričetkom delavnice. Prijave se zbirajo na elektronski naslov praktikum.svsgl@gmail.com.
SVŠGL, 9. 2. 2015
Praktikum delavnica: Izkustvena anatomija
:
:
SVŠGL,
14. 1. 2015
Delavnica Izravnavanje povezanosti
SVŠGL,
19. 11. 2014
Delavnica V iskanju mirovanja
SVŠGL,
22. 5. 2015
Vikend delavnica Whatever Dance Toolbox