Med 26. in 29. septembrom se bodo zvrstili laboratoriji v obliki instalacije. Format v obliki laboratorija avtorica prakticira z različimi umetniki, strokovnjaki in ciljnimi skupinami od leta 2012 in razpira procesualnost v gledališki prostor. Pomembno je, da se z gledalci srečamo v samem izvoru – tam kjer telesna podoba živi – v telesu.
Tokratni dogodki razpirajo del poti ustvarjalnega sodelovanja koreografinje in sodelavcev v letu 2018, ki se preko lastnih teles in tehnologije soočajo z zahtevnimi in ustreznimi vprašanji o tem, kako v današnjem, "prehitrem” času zaznavamo telo ter o odprtih načelih sodelovanja, ki se razširjajo tudi v vloge in položaje občinstva kot aktivnih soustvarjalcev (celovitega) umetniškega doživljanja.
Raziskava vodi v mapiranje simultanih prostorov, ki nas ne pustijo zunaj, ampak nas zaobjamejo v prepleten vizualni / zvočni / gibalni prostor, ki nam bo pomagal zgraditi kompozicijo, v kateri se te različne plasti dotikajo.
Vljudno vabljeni v laboratorij, v obliki instalacije, v Staro mestno elektrarno - Elektro Ljubljana:
- v sredo, 26.9. 2018, ob 12h,
- v četrtek, 27.9. 2018, ob 12h,
- v petek, 28.9. 2018, ob 20h,
- v soboto, 29.9. 2018, ob 19h.
Prispevek: 10 eur (za študente 7 eur). Število prisotnih na dogodku je omejeno. Na dogodek se je potrebno predhodno prijaviti na: bkapelj@gmail.com.
Snježana Premuš je koreografinja, plesalka ter certificirana mojstrica somatske metode "body-mind centering", ki se je v 60. letih, ko so ameriški koreografi in praktiki sodobni ples razstavili na temeljne delce, začela razvijati v ZDA. To je fenomenološko - materialistična telesna metoda, v kateri se lahko fenomenologija in materializem srečata prav zaradi tega, ker imamo opravka s človeškim telesom. Vzpostavlja pogoje, v katerih si plesalčevo telo lahko zagotovi samo - opazovalen instrumentarij za razvidne in nerazvidne gibalne procese v telesu. S tem instrumentarijem lahko doživlja in razume, kaj se v telesu dogaja, kje se dogaja in kateri anatomski segmenti so mobilizirani pri njegovem gibanju. Avtorico zanimajo kako in kdaj se telesne - percepcijske podobe prevajajo, modulirajo v poetične - odrske podobe. Na festivalu Gibanica je v letu 2017 prejela nagrado Ksenije Hribar za avtorsko delo - serijo del pod naslovom Fizične manifestacije I.