Maska, časopis za scenske umetnosti, je prvič izšla leta 1920, leta 2020 smo obeležili 200. številko, ki smo jo izdali v treh zvezkih. Nikoli ni imela trdne institucionalne zaslombe, tudi danes je njen založnik prekarna nevladna organizacija Maska. V boju za avtonomijo se je vselej upirala normiranju, standardiziranju in indeksiranju. Njeno geslo je: skupaj z umetnostjo in mislijo prebijati meje možnega. Skozi Masko, najprej skozi revijo, kasneje skozi knjižno produkcijo, so se izoblikovale generacije piscev, urednikov, oblikovalcev, prevajalcev, lektorjev in drugih sodelavcev, ki so iskali in izmojstrili jezik, s katerim lahko zapopademo tudi najbolj drzne umetniške pojave.
Razstava predstavlja razgibano dejavnost zavoda Maska, ki se je iz začetnega izdajanja revije razširila na knjižne izdaje, umetniško produkcijo in izobraževanje. Razstavljeni plakati obeležujejo bogato oblikovalsko zgodovino Maske, saj so pri njeni vizualni podobi sodelovali sijajni ustvarjalci in ustvarjalke: France Kralj, Matjaž Vipotnik, Irena Woelle, Samo Lapajne, Martin Bricelj, Martin Mistrik, Miha Turšič, Ajdin Bašić. Razstavo je oblikovala Toni Soprano Meneglejte, plakate zanjo pa Niki Lapkovski. Maskina trafika, ki jo je prav tako oblikovala Toni Soprano Meneglejte, je del razstave v funkciji bralnega kotička, tam pa so razstavljene starejše in mlajše številke revije Maska ter zvočni posnetek okrogle mize Uredniške politike Mask 1985–2020, ki jo je ob obeleževanju 100 let in 200 številk revije Maska moderiral Aldo Milohnić.
Kuratorji: Pia Brezavšček, Janez Janša, Alja Lobnik
Avtorica zasnove in oblikovalka prostora: Toni Soprano Meneglejte
Grafično oblikovanje: Niki Lapkovski
Tehnični izvajalec: Igor Remeta