Gledališki klovn

:
:
Intenzivna klovnska delavnica.

Foto: Pixabay

Klovn vznika na polju, kjer se srečujejo gledališka, cirkuška, kabaretska in otroška igra. Na delavnici se igrivost razvija preko klovnskih iger, improvizacij in spomina na otroško igro. Klovn se formira s pomočjo fizičnih danosti telesa, manirizmov, gest, ki vznikajo ob različnih čustvenih stanjih udeležencev, vsakega s samosvojim odtisom življenja. Delavnica se usmerja v somatiko: v držo in govor, način hoje in – seveda! – igranje, ki nudi užitek in definira lastnega klovna. Ko je določen njegov fenotip, je vsak klovn postavljen v različne situacije in pred raznovrstne naloge. Delavnica je namenjena gledališkim, plesnim, cirkuškim in multidisciplinarnim ustvarjalcem z nekaj predhodnimi odrskimi izkušnjami. Ob zaključku se klovni s specifičnimi nalogami predstavijo občinstvu.

Tina Janežič je pedagoginja po metodi Jacquesa Lecoqa; izobraževala se je na bruseljski šoli Lassaad, pedagoško se je usposabljala na mednarodni šoli Helikos. Kot klovnesa deluje pri mednarodni organizaciji Rdeči noski, kjer tudi poučuje. Je profesorica igre na Akademiji za ples (Alma Mater Europaea). Gostovala je na večjih klovnskih festivalih, v Ljubljani pa vodi klovnski kabaret Za crknt in predseduje Društvu za sodobno klovnsko umetnost.

Mentorica: Tina Janežič
Aasistenta: Gregor Kamnikar in Sara Corsini