Novice

Maribor, 25. 9. 2011: Festivalski dnevnik lutkovnih dogodivščin gledalke Irine Lešnik. Več

Na rampi, Iz festivalskega lista, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije - ULU

Bienale lutkovnih ustvarjalcev

Maribor, 23. 9. 2011: Festivalski dnevnik lutkovnih dogodivščin gledalke Irine Lešnik. Več

Na rampi, Iz festivalskega lista, Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije - ULU

Bienale lutkovnih ustvarjalcev

Festivalski dnevnik – izbrani izseki s festivala Mladi levi. Več

Iz festivalskega lista, Mladi levi

Mladi levi

Simon Šerbinek, diplomirani igralec in slovenist, se trenutno udinja kot gledališki lektor. Navdih za pričujoči intervju je predstavljala njegova letos izdana diplomska naloga "Govorjena ravnina v komediji Toneta Partljiča Moj ata, socialistični kulak (korelacija med dramsko predlogo in odrsko oziroma filmsko izvedbo)", s katero je zaključil študij slovenistike na Filozofski fakulteti v Mariboru. Več

Na rampi

Simon Šerbinek

V okviru letošnjega Tedna slovenske drame je na svetovni dan gledališča, 27. marca 2011, potekala že tradicionalna mednarodna okrogla miza »Dramska pisava v obdobju krize«, ki so jo v sodelovanju s Prešernovim gledališčem Kranj pripravili regionalni centri ITI iz Slovenije, Hrvaške in Srbije. V poročilu izpostavljam ključne točke skoraj dve uri trajajoče živahne diskusije. Več

Na rampi

TSD

Med 25. in 27. marcem 2011 bodo različna ljubljanska kulturna prizorišča napolnile koreografije mladih ustvarjalcev sodobnega plesa. Novoustanovljeni evropski festival Plesna Vesna (Spring Forward) premierno gostimo prav v Sloveniji, kar je velik dogodek za ljubitelje sodobnega plesa! – Ker sem anketo o definiciji sodobnega plesa že izvedla, me je tokrat zanimalo, kaj študentje pri nas in drugod po Evropi razumejo pod izrazom koreografija. Več

Na rampi

Plesna Vesna

Bogdan Georgescu je pravi dokaz za to, da umetnost ne pozna meja. Romunska javnost ga pozna kot umetnika in aktivista za socialne pravice. Kot sredstvo za izražanje svoje umetnosti uporablja dramsko pisanje, video tehniko, vstopa pa tudi v območja, ki jih običajno ne povezujemo neposredno z umetnostjo, kot so socialna intervencija in projektna organizacija. V sledečem intervjuju je na kratko opisal svojo metodo dela, nekaj svojih projektov, zaupal pa mi je tudi, kakšna je njegova vizija prihodnosti umetniško-socialnega delovanja. Več

Iz festivalskega lista, Preglej na glas

Preglej na glas

Sodobni ples je težko zajeti v enovito stalno definicijo, saj je njegova ključna lastnost popolna svoboda izražanja, ki ima za posledico nenehno iskanje novih oblik gibanja. V pričakovanju Gibanice, festivala, posvečenega sodobnemu plesu, me je zanimalo, kaj povprečni študent (torej tak, ki ne študira umetnosti) pod pojmom sodobni ples sploh razume. Navajam nekaj najbolj zanimivih odgovorov. Več

Na rampi

Gibanica

Festival Gibanica, bienale slovenskega sodobnega plesa, bo letos doživel že peto nadaljevanje, med 24. in 27. februarjem 2011 v Ljubljani. O dogajanju na festivalu sem spregovorila z Almo R. Selimović, članico organizacijskega odbora. Več

Na rampi

Alma R. Selimović, Gibanica

Prikaži več