Med 16. in 26. junijem 2011 bo Praga znova postala svetovna prestolnica gledališke in uprizoritvene scenografije, kostumografije ter dizajna nasploh. Na Praškem kvadrienalu gledališke scenografije, kostumografije in dizajna, največji svetovni manifestaciji, posvečeni vizualni podobi gledaliških, opernih, plesnih, baletnih ter spektakelskih odrov, stavb ter arhitekture nasploh, bo Slovenija zastopana tudi tokrat.
“Prostor je dokaz za zgodbo. [...] Zgodbi verjamem, ker verjamem prostoru. [...] Elementarni sistemi odnosov, ki opredeljujejo gledališko predstavo [...], se razvijejo med vizualnimi in akustičnimi deli, med dvema poloma, ki se vzajemno dopolnjujeta, ki se spodbijata, se ponazarjata, sklepata kompromise, si nasprotujeta in se med seboj ujemata.” (Meta Hočevar)Skozi zadnji dve desetletji so taktike pokrajinskih predstav, vizualne dramaturgije, metonimičnega prostora, oblikovanja, scenske montaže, estetike hitrosti, vprašanja estetike v nasprotju z resničnim telesom in intermedialnosti privedle slovensko (nič več) gledališče v heterogene sfere sodobnih uprizoritvenih umetnosti na točki preseka z različnimi umetniškimi mediji, ki so obogatili njegovo področje. Prostorski mehanizmi uprizoritvenih umetnosti so sledili načelu badioujevskega nemira, utelešenega v novih (re)interpretacijah klasičnega odra. Uvedli so nove različice utopičnih konceptov (neo)avantgarde, kot so prazen prostor, totalno gledališče in lieu unique (samo pomislimo na Dragana Živadinova in njegov koncept gledališča v breztežnosti).
Vir: http://veza.sigledal.org/prispevki/slovenija-%C5%BEe-peti%C4%8D-na-pra%C5%A1kem-kvadrienalu