Foto: Urška Batistič
Skladatelj se v svoji enajsti operi vsebinsko nasloni na Cankarjev roman Hiša Marije Pomočnice iz leta 1904, ki ga že desetletja navdihuje s svojo tragičnostjo hrepenenja ter z mešanico krščanske in etične religiozne misli ob naturalistični kritiki družbe. Slogovno napoveduje nadaljevanje svojega pisanja za operno gledališče z vključevanjem tako tradicionalnih elementov kot bolj modernističnih prijemov v glasbeno dogajanje, pri čemer skuša do popolnosti slediti tekstovni zasnovi in jo v smislu glasbene nadgradnje dramskega poteka tudi interpretirati.
Svet, kakršen se nam kaže, razodeva v sebi veliko disonanco in naloga nas umetnikov je, da mu kažemo ogledalo v iskanju podob boljših, lepših svetov.
Tomaž Svete
V zasedbi je predvidenih sedem pevcev in šest inštrumentalistov (violina, flavta, saksofon, pozavna, harmonika in tolkala).
Dirigent: Simon Dvoršak
Scenografija: Jaro Ješe
Kostumografija: Saša Krhen
Korepetitor: Iztok Kocen
Solisti in komorni ansambel Slovenskega komornega glasbenega gledališča:
Malči – Rebeka Pregelj, sopran
Minka, Tina – Gaja Sorč, sopran
Mati, Grofica, Smrt – Katja Konvalinka, sopran
Lojzka, Tončka – Irena Yebuah Tiran, mezzosopran
Cecilija – Sabina Gruden, mezzosopran
Kanarček, Edvard – Klemen Torkar, tenor
Oče, Kristus, Zdravnik – Klemen Gorenšek, bas bariton
Komorni ansambel Slovenskega komornega glasbenega gledališča:
Mojca Batič – violina
Tia Ivanjšič – saksofon
Tine Plahutnik, Nikola Kropek – pozavna
Nina Rupnik – flavta
Anja Lavrenčič – tolkala
Mile Đurđević – harmonika
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/hisa-usmiljenja