Foto: Arhiv Spider
LSLSLS pomeni Plesno četrt kot alternativno skupnost, ki spodkopava ali zamenja uveljavljene oblike moči, hierarhije in/ali patriarhata. LSLSLS se tudi razvija.
Ta solo projekt, skozi katerega Matej Kejžar elaborira svoje raziskovanje zapletenih in večplastnih značilnosti »digitalnega«, temelji na izhodišču, da je »digitalno« abstraktno in težko razumljivo ter neoprijemljivo – morda zato, ker je »digitalno« tako rekoč nemogoče čutiti.
LSLSLS je punk, šamanističen, čuden, ritualističen, nor, seksualen, abstrakten cikel ponavljajočih se prevedenih besed sprijenih poezij veselja. Je monstruozni Ples kot način obstajanja v svetu, situacija, v kateri je ni-važno-kaj že nekaj. LSLSLS je postavljen kot izkušnja odnosa med glasom in plesom. Stvarna prisotnost obeh hkrati želi izzivati obstoječe naracije: razmerja med njimi se prestavljajo od konceptualnih prihodnosti k raziskovalnim novostim.
# glas sreča ples sreča glas # relacijskost # dinamični teritorij plesnega podija
Dramaturgija & set design: Petra Veber
Nastopa: Lana Hosni
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/lslsls