Foto: Ksaver Šinkar
Če je avtor Tone Partljič točno preštel, je to njegova »jubilejna«, 30. uprizorjena komedija, posebej napisana za pričujočo gledališko družinico. Poleg večne komedijske teme (moškega) »skakanja čez plot« se komedija poigrava z vedno bolj agresivnim svetom mladih samostojnih ženskih osebnosti, predsednic uprav, direktoric in režiserk, političark itd …
V našem primeru gre sicer samo za odločno tajnico, ki se odloči za končni obračun z njegovo prvo »podeželsko« ženo. (Ni sicer pomembno, da se je tak obračun res zgodil »točno opoldne« v eni izmed štajerskih gostiln) Marija je sicer na videz razumevajoča in neagresivna žena moškega, ki je kot podjetnik »uspel v mestu«; konkurentka ji pravi »ruralna žena«, vendar je osebnost s svojo modrostjo; tajnica pa je sodobna ženska, ki pozna zdrav načina življenja z jogo, dietami, novo modo in nova navodila za uspešnost iz ženskih revij. Tam in na raznih ženskih srečanjih izve, da lahko doseže vse, če si zaupa in če se tako odloči … Niti sebi ne prizna, da je vendar samo »šibka ženska«. Toda odloči se odkrito soočiti z ljubčkovo ženo. Ta pa na srečanje prinese za vsak slučaj kar morilsko orožje – dovolj težko kladivo. Za dvoboj za Zdeneta. Katera ga bo dobila? Na koncu se komediograf in ekipa poigravajo celo s kriminalko in smrtjo … Ker pa sta obe igralki, šepetalka in odločna režiserka samostojne ženske, še avtor sam nazadnje ne ve, kako se bo reč iztekla. Gotovo pa komedijsko in komično.
Nastopata: Mojca Partljič, Anja Drnovšek
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/tocno-opoldne