Živa instalacija
foto: Anthony Hopwood
»Tableau vivant« (živa slika), umeščena nekje med avtoportretom in performansom, ki obuja nesrečne junake bratov Grimm in Hansa Christiana Andersena, hkrati pa namiguje na sodobne težave, povezane z voajerizmom in objektivizacije žensk.
»The Girls ne govorijo in se ne premikajo. Zdi se, kot bi bile desetletja ujeta v ta telesa, podobne liku gospodične Havisham v Dickensovem romanu Veliko pričakovanje, priklenjene na posteljo in počasi že zaudarjajo … To je parodija na žensko lepoto in metafora za nevarnosti dvoreznega meča pasivne objektivizacije.« Beverley Knowles (FAD, 2013)
***
»Angleški umetnici Zerelda Sinclair in Andrea Blood spojita svoji individualni identiteti in postaneta The Girls, kameleonski duet ki, kljub temu, da je fizično prisoten v njunem delu, ostaja izven dosega. Njuno ustvarjanje lahko umestimo med avtoportret in performans. Sodelovati sta začeli na Central Saint Martins in sodelujeta že 17 let. Svoja dela predstavljata v tujini, nazadnje v Benetkah na 55. Beneškem bienalu v sodelovanju z Arts Pavilion Bournemouth.« Liz Hoggard (London Evening Standard, 26. 4. 2010)
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/diamanti-in-krastace