foto: Primož Lukežič
Kabaret se loti skritega, prikritega v erotični fantaziji Slovencev, saj se navdihuje pri slovenski kvantarski ljudski poeziji. Ta je bila v slovenskem ljudskem izročilu vedno prisotna, a je veljalo, da je pohujšljiva in brez estetske vrednosti. Prežeta je s stereotipi, humorjem, ironijo in grotesko, namenjena pa zabavi. Njen erotični vitalizem se napaja v poveličevanju ljubezenskega akta, v želji po blažilnih učinkih spolnosti. Ne smemo pa spregledati njene subverzivnosti, saj je bilo uživaštvo, ki ga opeva, v nasprotju z uveljavljenimi družbenimi normami in moralo. Kvantaške poskočnice so v kabaretu Tri prste pod popkom izhodišče za luciden pogled na naš prostor, njegovo zgodovino in dediščino, pa tudi na našo sedanjost. Služile so kot predloga točkam, ki so jih igralci izbrali iz svojih najbolj radoživih nagibov.
Zasnova: Maruša Geymayer-Oblak
Dramaturgija: Tomaž Toporišič
Scenografija: Slavica Janošević
Kostumografija: igralci (ob pomoči Slavice Janošević)
Glasba: Silence (Boris Benko, Primož Hladnik)
Nastopajo: Ivan Godnič, Maruša G. Oblak, Tina Janežič, Kaja Janjić, Matic Bobnar
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/tri-prste-pod-popkom