Kabare Kurac: Demoni

Produkcija: Gledališče Glej, Tribuna, G-fart


foto: Urška Boljkovac

Kabare Kurac je sestavljen iz različnih fragmentov, dokumentarca o treh zapitih treš kurbah, štirih skečev, plesnih točk, glasbe. Tema prvega kabareja so demoni/zombiji. Gre se za razmislek o sodobnih demonih skozi formo kabareta. Združeni temi spremembe Sperminarja in demonov kabareja Kurac bomo obravnavali iz večih aspektov. Kaj so naši intimni demoni? Kaj so družbeni demoni? Se tudi pri nas dogaja demonizacija delavskega razreda? V kakšnem razmerju je sprememba človeka proti spremembi ideologije? Raziskovali bomo formo kabareja, kje so meje forme, kakšna so njena izrazna sredstva, ter zakaj kabare danes. Ali ima današnji čas in njegova kriza kaj skupnega s krizo v tridesetih? Zanima nas tudi najmočnejše izrazno sredstvo kabareja in sicer erotika. Poglobili se bomo v študije Georgesa Batailla o eroticizmu. Iskali bomo limite izraznosti gledališča in kako je lahko še subverzivno oz. kako postane transgresija.

Sperminar je odprtokodni eksperimentalni tedenski družbeno-teoretski bralni seminar na temo Spremembe, ki ga najlažje opišemo z občutno prevelikim številom pridevnikov. Sperminar so moda projekta kabare Kurac. S svojim sodelovanjem udeleženci na odprt način gradijo praktično-teoretsko zasnovo serije kabarejev, ki se bodo tekom leta odvili v Gledališču Glej ali pa zgolj pametujejo. Vključijo se v delovni proces in postanejo dramaturgi, režiserke, igralci, cinične opazovalke ali rekviziti.

Kljub temu, da je seminar zastavljen zelo odprto, se nam je zdelo nujno, da nosi neko temo - če ne drugega za propagandne namene. Izbrana tema je široka in neobremenjujoča, hkrati pa aktualna, zato izpolnjuje tako propagandno kot “odprtostno” funkcijo. Vsebinsko omogoča tehtanje tekstov o politični-ekonomiji, revolucionarnih gibanjih, demokratičnih procesih, zgodovini, žanrih, medijih, umetniških smereh, funkciji umetnosti, totalnosti, partikularnosti pa tudi bistvu (?) dogajanja nasploh itd. itd. Skratka - skoraj o vsem. Seminar spremembo naslavlja že formalno, saj predvideva teaterski in tekstovni eksperiment, nasploh pa neko nepredvideno in nepredvidljivo mešanje raznoraznih … hm … stvari. (G-fart)

Zasedba

Koncept, režija (ustvarjalci): Zala Sajko, Urška Sajko, Anja Rošker, Jurij Smrke, Nina Zupančič, Aleš Zorec, Klemen Janežič, Neža Jurman, Anej Korsika, Dominik Foertsch, Christoph Nikolaus Radakovits, Vid Klemenc, Sandi Jesenik, Juš A. Zidar
Dramaturgija: Zala Sajko, Anja Rošker, Jurij Smrke, Nina Zupančič, Aleš Zorec, Klemen Janežič, Neža Jurman, Anej Korsika, Dominik Foertsch, Christoph Nikolaus Radakovits, Vid Klemenc, Sandi Jesenik, Tina Pavlović, Juš A. Zidar
Scenografija: Neža Jurman, Hanna Kozar
Kostumografija: Sandi Jesenik
Oblikovalec zvoka: Aleš Zorec
Oblikovanje svetlobe: Martin Lovšin
Tehnično vodenje: Martin Lovšin
Tehnična pomoč: Grega Mohorčič, Borut Bučinel

Nastopajo:


Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/kabare-kurac-demoni