Uprizoritev je sinteza antropološkega, fizičnega in energijskega gledališča 21. stoletja, Matjaž Berger pa je skupaj z umetniško ekipo Learov »blodnjak« zgradil od slaboumnega rituala »delitve kraljestva« do najmanjše točke v prostoru, Learovega no-thing.
foto Boštjan Pucelj
Režiser je predstavo v intervjuju za revijo Ambient označil takole: "Kralj Lear (...) je tudi želja iz preteklosti. Je Shakespearjeva najzahtevnejša in za interpretacijo najbolj nepredvidljiva drama. Navdušuje me estetika začetnega Learovega problema, delitev kraljestva, paradoks izsiljene izbire in estetika izpraznjenega sveta, ki nastopi zatem ... Postavitev na lokaciji prostorov nekdanjega srednjeveškega gradu v Klevevžu bo radikalna, fizična, kruta in hkrati intimna. Smo v času, ki ne pozna strasti, strast pa vedno proizvaja življenje in smrt, »bit in nič«. In živimo čas, ki mu je precej tuja beseda čast. Lear je tudi drama o časti, dostojanstvu. (...) Ves čas se premikam po liniji etičnega in sublimnega."
Scenografija: Matjaž Berger
Glasba: Peter Penko
Kostumografija: Alan Hranitelj
Oblikovanje luči: Simon Žižek
Zvok: Jana Vovk
Video: Gašper Brezovar
Dramaturgija: Nina Jerman
Prevod: Matej Bor v sodelovanju z Anušo Sodnik
Prevajalec Pisem Kordeliji: Primož Repar
Nastopajo:
Ljubljanska premiera: 02.09.2011
Vir: http://veza.sigledal.org/uprizoritev/kralj-lear