Pogovor št. 18: Kaja Lorenci & Anita Volčanjšek

:
:

Foto: Nada Žgank

Pogovor o koreografski praksi Kaje Lorenci.

Življenjepisa

Kaja Lorenci je leta 2006 je diplomirala na Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD). Po končanem študiju je kot plesalka sodelovala v predstavah Andreje Rauch Podrzavnik, Mateje Bučar, Gregorja Luštka in Rosane Hribar, Madeleine Karlsson in Aleksandre Stratimirović, Shimrit Golan, Katje Legin, Nataše Berce, Karmine Šilec (Carmina Slovenica) in Vite Osojnik.

Z avtorsko predstavo Zven telesne tišine (2011) je v sodelovanju z Ivanom Mijačevićem začela razvijati svojevrstno metodo ustvarjalnega dela in pristopa h gibu. Leta 2016 je nastala njena druga celovečerna avtorska predstava Morda na videz kdaj kot vsi ljudje s petimi plesalci, leta 2018 pa avtorska predstava Tristanov akord ali sladki poslej. Več let je poučevala sodobno plesno tehniko na SVŠGL umetniški gimnaziji, trenutno pa na AGRFT opravlja magistrski študij iz Umetnosti giba. Leta 2017 je prejela Nagrado Ksenije Hribar v kategoriji “perspektivna koreografinja”, ki jo podeljuje Društvo za sodobni ples Slovenije.

Anita Volčanjšek je zaključila študij dramaturgije na ljubljanski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo (2006). Poletni semester 2008/09 je kot Erasmus študentska študirala in praktično delala na Slovaškem. Diplomirala je leta 2012 pri prof. dr. Denisu Ponižu in somentorju prof. dr. Blažu Lukanu. Naslov njenega diplomskega dela: Ženska na povodcu: kaj vse je skozi stoletja doživela Ibsenova Nora in kje se nahaja danes. Poleti 2014 je kot novinarka na praksi delala v podjetju Prumaro (Gem Interactive) in nato sodelovanje nadaljevala do maja 2015. Pisala je o politiki, kulturi, zabavi in športu. Na Fakulteti za družbene vede, kjer jo čaka še zagovor magisterija, je vzporedno študirala novinarske študije.